Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, December 28, 2010

Its My Mistake.....


diz entry is special to my childhood fren...


kawan,
aku berkawan dgn kau dari kita kanak-kanak dulu..
kita skola tadika sama2..
kita mesti masuk pertandingan sama2...
kita sentiasa cemerlang bersama...
kalau bukan aku mesti kau yg dapat nombor 1...

kawan,
naik sekolah rendah kita masih bersama...
walau aku sedar kadang2 kita tak rapat mcm di tadika..
kadang2 kita baik, kadang2 kita masam muka..
bila jumpa makin ramai kawan,
kita makin berjauhan...
bila ade apa2, seolah2 kita saling berlumba...
baguslah sebab kita inginkan kemenangan...
tapi baru aku sedar..
dalam masa kite bersaing..
hati kau terluka..
kalaulah aku sedar dari awal.. 
aku akan mengalah demi persahabatan kita...
maafkan aku kawan....

kawan...
naik sekolah menengah..
kita langsung tak jumpa kan...
sumpah aku rindu....
aku tanya kawan2 kita...
tapi takde jawapan yang aku jumpa....
aku ingin bertandang di rumah kau ketika raya..
aku ingin ucap selamat hari lahir pada hari kelahiran mu..
tapi aku tak mampu sebab kemarahan kau pada aku sangat tinggi..
sekali lagi maafkan aku...

kawan...
bila kite bertemu di alam maya...
kau bilang kau tak kenal dengan aku...
tau ape aku rasa..?
badan aku menggigil... sumpah aku terkejut...
tapi aku tau..
kau pura2 tak kenal aku...
sebab marah kau pada aku...
aku tau.. dan aku sedar..
aku memang bersalah pada kau...
kalaulah aku sedar kesalahan aku pada kau 8 tahun dulu...
mungkin sekarang kita masih berkawan karib..
macam zaman kanak-kanak dulu...
dan kawan...
maafkanlah aku.....

kali ini....
aku hanya menanti waktu...
untuk hati kau cair dari beku...
dan sudi maafkan aku....
aku hanya mampu berdoa...
supaya kite bertemu..
untuk aku luahkan kata maaf pada kau, kawan....

tolong maafkan aku.... 




hope we will be like this one day.....






everyday...
im hoping that a miracle will come....
n we will befriend again n forever....

No comments:

Post a Comment