Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday, October 9, 2010

Contest Alynn ouh Contest!!

Kawan saya bernama alyyn ni sgt bahagia skrg nieh.. 
dats Y dia buleh nak bikin contest & aku adalah salah 1 dari insan terpilih sbgai Manusia WAJIB untuk join contest dia..
silakan baca entry miss alyyn yg berjudul




Demi kasih sayang aku pada alyyn.. oPkos aku akan join contest ni..
ngeh ngeh ngeh =)



exceli.. 
aku tak berape reti nak citer hal2 bucuk macham manes suwit pahet dan segala bagai memoir aku dgn buah ati pengarang jantung aku tuh..
tapi aku akan tetap join demi alyyn..
ngeeeee I LAP U Darl !!!

Kalah Menang adat pertandingan..
kalo semua nak menang sape jadi pengalah nye kan..
so motif aku masok contest ni pon nanti adalah sbb aku 
SAYANG ALYYN..
bukan sebab nak jadi Johan okeh!! 

maybe kawan aku yg bernama :
serta 
 ni nak msuk contest alyyn bcoz diorang ni pon tengah syooook becintan cintun skrg nieh!! 


dadaaaa alyyn sayang..
tunggu entry saya berserta gambo2 yg tak bapa nak suwit b4 24/10 ni okeh bebeh!! 

2 comments: