Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, October 12, 2010

Hadooooiiii sgt2 penat!!

ape Yg boleh aku katekan adalah 


AKU SANGAT LETIH..

tgk kecik2 da stress lg kan aku yg da tue siket nieh!

byk sgt benda nak kene settle.... hiskkk jd takut den..
latest event adalah malam nie..
Tournament Bowling 1 Politeknik.
haa ni la nama nye... 
ekceli, kelab yg aku chenta PRSP wat anjuran game bowling..
aku plak jadik tukang incharge..
hambek kaw!! byk betul benda nak kene wat..
aduuhh harap2 tak de prob la ye time kat sane..
rase tak sabau nak tgk gelagat students & staff poli yg join..
opkos la bestttt! 
byk advantages blh kite dpt :
1. eratkan silaturrahim dgn warga2 PMM
2. dpt tambah dana tok kelab.
3. ni plg penting.. dpt xperience yg byk...
ko igt senang2 je org caye nak bg ko keje klu takde pnglmn??!

* ade byk lg tp aku da tak larat nak taip sbb aku ade test TAX kol 3 kang..
dala tak setadi lg.. setido je adela.. 
pastu aku siap ponteng kelas pagi smata2 nak topup tido..
ngeeee ampun pensyarah2 yg terlibat.....

next entry pasal ape yg berlaku time tournament di jalankan okeh...
muwah300!!!


p/s : aku taip beso2 sbb mate aku bagai nak buta klu taip kecik2... besor2 cam ni laaa senang...
hoho
chawww! 


No comments:

Post a Comment