Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Sunday, May 23, 2010

ceritaLyyn

im Happy Happy Happy & Happy lagi !! =)
hal ini kerana blog saya da chantek! 
ni semua gara-gara sorang kawan saya yg baik hati sudi membantu taouch up blog saya nieh.. 

mau tau tentang die? let me introduce her to you..
alyyn.. tula nama dia.. hehe 
kawan sama course (Diploma Akauntansi di PMM) tapi kami tak satu class.. 
punye paras rupe yg cantik + menarik.. memang dia nie chumel.. 
~wink wink~

hmmmmmm
percaya atau tidak,, boleh di katakan dalam 100% waktu kat poli, just 2% je kami jumpa then senyum.. tu jer.. tegur tak, borak tak, gelak-gelak lagi la tak.. 
tapi kuasa Tuhan tiada bandingan.. kami berkawan baik dalam alam maya..
hmm alyyn, im gonna tell u that u are the good friend actually.. kalau lah kita kenal dari dulu mesti best kan?
haha yang peliknya, saya kawan baik dengan kawan-kawan baik dia.. hehe
salah sorang dari close friend dia is my roomate since semester 3 & we also will be roomate for semester 5..Owh sangat aneh + pelik + bengong = ajaib.. 
dan oleh kerana itu saya pon nak kenal kan alyyn pada kamu kamu dan kamu.. 
ni la alyyn punye blog.. sila clik pada link tersebut okay..



Hehe sorry alyyn, curi & edit gambo kamu dari FB..
LOVE U ALYYN (^_^)

1 comment:

  1. syggg!!
    gila2 tersentuh!
    sangat berterima kasih. syggg kamu juga!!
    xpe2, nnt sy buat satu entry tentang awk juga okayy :))
    kawan forever even 2% je tegur. hihihi
    LOVE you!!

    ReplyDelete