Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday, May 1, 2010

TUKAR segalanya pada yg BARU

TITIK!!
saya dah decided nak tukar entri2 dalam blog saya nieh..
maka dengan senang hatinya dan tanpa rasa penat nk menaip saya pon tukarla..
well, baru masuk empat baris memang la tak penat kan ??
haa ko tunggulah bile da berjela nanti..
padan muka kat muka sendiri ek.. (=

bila dah tukar dari mula,,
alamatnye kene start dari awal ke…??
Saya, saya la…
Bukan orang lain.. dan akhirnya saya sudi tunjukkan pada anda semua blog saya..
Ini bermakna,, pape pon yg sy tulis dlm entri2 terdahulu, anda semua tak dpt tau la ape die..
(=

Buah nangka di atas pagar,, (betul ke ayat yg ni??)
Ambil galah tolong jolokkan..
Saya budak baru belajar,,
Kalau blog tak lawa tolong tunjukkan.. (=

Serba serbi ringkas tentang diri saya :
• Noor Sha’in Binti Sirali
• 20.10.90 (my lucky number)
• Malaysian / Malay / Muslimah

*Ku bukan manusia sempurna..
Hanya bertuah kerna menjadi salah seorang hamba yang diciptakan oleh ALLAH s.w.t. sebagai ciptaannya yang indah..
..ALHAMDULILLAH..

No comments:

Post a Comment