Detik2 sebelum Ulang tahun Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Monday, May 10, 2010

Gila BOLA !!

Semua tahu musim FIFA dah dekat sangat3 ni !!!
Makan bola, tidur bola, minum bola..
Ekh ?!! minum Coca Cola laa..
Brrrrrrrrr~~~
(=

Tapi saya tak suke pon bola sepak nieh..
Setakat kenal 5,6 orang player bola tu adela..

David Beckham si khacak,,

Michael Owen si chumel (dia main bola lg ke tak ek..??)

Ronaldhinho si abg bergigi macho..
(betul tak eja nama dia?!)
N adela lg kaka, rooney, christiano ronaldo kott..
N fergie.. haha dia bkn player kan..??
Sape dia dlm arena football..?

Hmm lantakla dgn mereka..
Mereka bukan kenal saye ni pon…
Peminat bola sepak jgn mara.. len kali gtaw saya ttg mereka2 ni ea… 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Actually……
Ku ingin berbicara tentang abgku yg bermurah hati membelikan ku sebiji bola tampar berjenama Mikasa sbb brand tu je yg ade kat kedai2 tempat kami survey..
Lagi pon pakcik tokey kedai sukan tu asekla promote Mikasa..
Layan jela..
Bukan nk main tok olimpik pon..
Kuikuikui (=

Hal ini berlaku kerana aku sdg berusaha untuk maju bertapak2 dlm volley ball..
Al-maklumlah, saya ni bkn terror pon !!
Pukul sikit sakit, sikit2 sakit..
Nyampah je….
Tp sbb semangat cinta volley dan PMM, saya sanggup!!
Semuanya sbb saya dah hampir nak putus asa..
Nak dtg poli ari2 penat..
Main 2 kali seminggu mmgla lambat nak pandai..
Member lain da boleh spike aku nie baru terkial2 nak set ball..
Nasib baik coach tak mara..
Selalu ajar bile nmpk silap..
En. Manager & lec pon tak mara + nyesal amek saya kan..?
Mintak maafla encik..
Takut nak cakap depan2 anda..
Hahaha (“,)

Dengan sekali kecek je. Along ku terus cakap okeh !!
“Esok pagi lps bekfast ngan p pasar kite p beli bola ea..”
Hehe so dgn bahagianya aku angguk2 kepala..
Sebagai balasan..
Masakkan lauk ketam masak lemak cili api tok along laa (tapi jd udang masak lemak cili api sbb ketam dah abis kat pasar.. 
mane tak abis kalau p pasar kol 19 am…??
(padahal sah2 ibu yg akan masak.. adik ni setakat tolong sedia2 bolehlah long.. bab letak garam yg plg takut..)

Terasa mcm kembali ke zaman kanak2 bila dpt main dadu dgn ibu & along..
Bahagia sungguh.. !!!~~
*flying without wing*

tapi akhirnya along aku just bagi duet je..
aku kene p beli sndiri.. 
haishhh bole plak kedai tutup time tuh...


~along,, ko mesti tgh sengih2 kan time bace entry ni..
&
Ade sikit air mata tumpah ek..??
Kita kan sama… ketawa lebih2, air mata pon kluarla tanpa segan silu..

Adik nak wat ko lg sedih nieh..
Statement kamikaze dari ku untukmu..
Adik sayang giler kat ko!!
Ade sikit jeles kat akak@bakal bini hang lg bape taun nti sbb nk kene share along!!
Hukhukhuk..
Klu ko takde tah apela jadi kat adik ni kan..
Hehehe lagi 1,,
Hajat adik ialah..
Kalau pnjang umor…
Along jadi wali adik ea??
Tak mau wakilkan kat tok kadi…
Wiwiwiwiwiwiwi (blushing)~~

*so, the conclusion is…
Saya nk gtaw pasal sy dapat volley ball free dari along saya..
Tu jek..
(=

~along & adik~

No comments:

Post a Comment